Splendour in the Grass

Så var det torsdag kväll och denna veckan har minst sagt sprungit iväg snabbt. 

Grunden till soppa

Ben och jag hängde i måndags, lagade mumsig soppa gjord på rotfrukter och lamm och jag bakade även bröd till det och gjorde en organisk äppelpaj på det, vintermat i Australien när det är som bäst. 
I
Mina mumsiga grötfrallor

Lite äppel och kanelpaj på det



På kvällen spelade vi tv-spel och slappade, Ben packade och sedan såg vi en film och bara tog det lugnt, fin måndag. 

Tisdag körde jag Ben till flyget, sedan blev det monsterpass på gymet, CXWorx, Grit och sedan body combat på det och jag var väl förtjänt lång brunch och en till ledig dag i soffläge. 
Onsdag och torsdag har sedan bjudit på jobb. Eftersom det är lugnt på kliniken så har jag inte fått mycket tider, 2 dagar denna veckan och 2 dagar förra veckan gör mig inte direkt rik så jag kikade runt efter extrajobb i tisdags och i onsdags ringde 2 stycken och ville att jag skulle jobba i helgen då det är Australiens största vinter festival: Splendour in the Grass i Byron Bay, så imorgon bitti 05.00 åker jag till Byron för att jobba minst 12-timmars dagar på festivalen i kassan på ett matställe, campa i kylan och se på bra musik när jag är ledig, det kommer minst sagt bli så himla roligt, Gud vad jag ser fram emot det och få tjäna pengar på det samt jobba på en festival, YEAAAY! 
Kommer bli stressigt och mycket att göra garanterat men en himla kul upplevelse, otroligt bra artister som spelar med så det blir åååh så kul! Så i helgen vet ni var jag befinner mig!


Festival liv i Byron Bay 

Förra året på Splendour 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0