Tisdag igen

Sån härlig ledig dag idag. Njuter av min "helg" eftersom jag jobbade helgen och vaknade utan alarm idag 07.00. En morgonpromenad satt fint innan jag tog ut mig till fullo på GRIT och body combat, sån himla bra och kul träning. 

Frukost fick jag med sedan i mig, har snöat in mig på gott rostat bröd med avokado, äggvita och bönor i tomatsås, ungefär det som jag lever på just nu, och kycklingfilé. Sån kul mat jag äter va, men gott det är det, haha. 

Igårkväll så var jag på bodypump och sprang även 4 kilometer på bandet med intervaller på slutet. Är tillbaka på 16km/h på mina intervaller, vilket känns så skönt, ett bevis på att gymet och träningen går i rätt riktning, även body pumpen är jag starkare än någonsin förut och på gymet så lyfter jag mer än aldrig förr, hurra för bönor i tomatsås och kyckligfilé säger jag! Yeaay! 
Har sökt lite jobb i Karratha idag, ska leta flyg till Kathmandu snart och se på en film tror jag, bra plan för resten av tisdagen! 

Sötaste lilla Wilma från vårt senaste Skype samtal :) 

Ett av mina favoritställen där vi bor, kaffeshop med så gott kaffe, mums! 
Gymet 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0