Torsdag på Aider

Sitter på jobbet och har lunch, ätit en riktigt god lunch. Wokade kyckling och grönsaker igår till middag och fick 4 stycken matlådor och så middag igår kväll till Jessica, Braden och mig. Den blev verkligen supergod, mums! 


Mumsigt värre! 

Sitter med en kopp te och funderar över livet. Pratade med min fina syster imorse och åååh vad jag saknar dem, fina lilla Noomi med! En kall morgonpromenad blev varmare när jag fuck utbyta fina ord med Anna, allt blir lite bättre då! Önskar jag fick krama om dem! 


En kylig morgon, endast 4-5 grader på nätterna nu! Brrr brrr brrrr! 

Fick fina bilder av mamma igår med, hon hade plockar jordgubbar och kantareller och jag blev så avundsjuk, åååh så gott det hade varit! Kan du torka kantareller och skicka över mamma? Mmm mmm mmmm!  

Dags att gå och fortsätta jobba, är dn fin dag här idag, jag jobbar med Rashika så det är alltid en bra dag då :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0