Äntligen helg igen

Så var det helg igen, lördag och jag sitter här och bara är lite. Klockan är 16.40 och jag gör ingenting. Med en trött och mör kropp efter en hård och väldigt bra träningsvecka med en extra topp idag på morgonen så intar jag viloläge, underbart faktiskt. 
Startade helgen med att få gå hem klockan 15.00 igår och fick då gjort min fredagslöprunda i solen ch dagsljuset istället, 8 härliga men tunga(hade mycket trötta ben efter torsdagens GRIT strengt pass) kilometrar, men sagt och gjort. Efteråt så åkte jag till gymet för ett fantastiskt Body balance pass, med extra fokus på ben stretch idag och med en åååh så vacker musik kunde min helg inte starta annat än bra. 
Eleni från Melbourne är här över helgen så lite prat med henne och en omelett middag senare somnade jag gott vid 22.30 efter ett långt samtal med Ben. 

Idag vaknade jag utvilad och mötte dagen med att gå lite för att mjuka upp mina ben, hade en fantastisk kul sak att vara med på nämligen på gymet, först RPM-spinning med les mills sedan body pump lkvartal med den nya release 90. Pratade även med Les Mills personen som var där och jag ordnade så jag får vara med på releaser här i Australien så jag inte förlorar min licens, yeaaaay. Så mycket glad, men ack trött tjej åkte från gymet. Har jag tur kanske jag även får leda lite klasser igen här, drömmen! 

Har även smaskat i mig mina 2 sista döskallar som min älskade mamma skickade förra veckan, sparat de 2 hela veckan för att avnjuta idag, sagt och gjort, de smakade åååh så gott. Skicka mera tack! De är ju så goda, haha. Lätt favoritgodisen! Ferraribilar och de gröna, stora melonstavarna går inte heller av för hackor! Åt ju upp allt annat förra helgen, haha, jag och Ben smaskade i oss dem, Ben älskade Dumle. 

Någon vänlig själ får gärna skicka mera till mig, och filmjölk tack :)

Wictoria Richardson 
44 Eldernell Terrace
4007 Hamilton
Queensland, Australia 

Tack på förhand, haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0