Helgen i korta ord

Helgen har varit så bra, fredagen blev det film och mys hemma efter att Ben och jag tog oss till ett sushiställe i Nundah och åt åååh så god sushi och sashimi. Mycket gott! 
Så god Sashimi, mums mums! 

På Lördagen hade vi ju en veckas tidigt födelsedagsgalej och åååh vilken bra dag. Lördagen får ett eget inlägg minsann, för det var så bra! Ben hade gjort det så fint för min, fina killen! 

Igår blev en slapp dag, sov och sedan gick jag, Jess och Matt till ett fik längs med gatan här nere. Drack en god kaffe och de åt frukost. De är så härliga verkligen, så himla kul par och vi har alltid så kul med dem. De bokade in sig för 2 veckor sen att de kommer med oss till Mount Everest base camp i november, sjukt kul verkligen! Iallafall de åkte till sig sedan och efter blev det chill och film med Ben. På kvällen tog vi oss ihop med Braden & Jess till The Burrito Bar nere vid hamnen och käkade mexikanskt. Guacamole, chicken wings och burritos, fick i mig halva så har en halva kvar till lunch idag. Så himla god mat verkligen. Mums mums! 







Idag är det måndag och jag är ledig, sån skön långhelg, åååh så bra det har varit :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0