Helgen som gått

Helgen har varit sådär mysigt fin. Var en glad tjej kan jag berätta som åkte och väntade på flygplatsen lördag morgon, hoppade upp ur sängen och trots försening och en god kopp kaffe under min extra väntan så kom äntligen Ben. Hade en mysig morgon, avokadomacka till frukost och en kopp te. Vid 2 snåret tog vi oss ännu en lördag ner till galoppbanan, drack bubbel och sedan på kvällen gick vi ut och åt indiskt. Mycket gott och och en fin dag. Söndagen innebar sovmorgon, en film i sängen och sedan en bara lugn dag här hemma. Vi åt fantastiskt god parrotfisk med sallad till middag och sedan vid 18.30 så körde jag Ben till flygplatsen igen. Han åkte igen för jobb och är nu borta i 2-3 veckor ungefär. Inte så kul men bra med jobb för honom igen :) 
Jag kollade på lite tv på kvällen och sedan somnade jag tidigt. Välbehövligt med 10 timmar sömn och ännu en sova tills man vaknar för idag, måndag är vi lediga. Yeaay! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0