Långledigt och Sveriges nationaldag

Ligger här i sängen och skall strax sova, snart hoppas jag så det blir lördag morgon och jag kan hämta Ben på flygplatsen. Har dock haft en fin och skön vecka hör för mig själv, njutning av ägg, kaviar och knäckisar på kvällen, bokläsning, träning, sen body balancepass som plus utöver vanlig träning sent på kvällen oh så mys med "one coconut a day keeps the dockor away", ungefär så. 

Har börjat starta mina morgonpromenader med en pod istället för musik, otroligt trevligt och en skön tid att lyssna på olika berättelser, prat om livet, kärlek och annat, Hanna och Amanda lyssnar jag på, ungefär bara 72 år efter alla andra men nu är jag med en podcastlyssnare, yeaay :)

Idag hämtade jag ut ett åååh så fint paket med min älskade mammas fina handstil på, blev alldeles varm i sjöälen och fick fina saker i paketet, precis vad jag önskade mig. Även goda små godisar och nyponsoppa, mums. Ska bjuda Ben på det en dag med vaniljglass, en film oh en kopp te, mums. 
 

Fick mig även in en löprunda på 25 minuter idag på gymet innan min älskade body balance klass, åååh vad det är som balsam för själen och mina muskler jublar för den sköna känslan. 
Lagade mig en god middag wmed, pizza kan man tro, men en kalasgod omelett med svamp, kyckling, spenat och tomat. Det mättade fint och var en god och nyttig fredagsvariant av pizza. 

Nu ska jag stoppa undan min iPad, läsa lite i min bok och sedan sova, godnatt på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0