Lunchbrejk

Sitter här på jobbet med en kopp te i handen efter en sen lunch, mellan 14.00-15.00 är sent, hade med mig ägg och mandlar att få i mig vid 11.00 för annars blir jag så otroligt hungrig. Hade en väldans huvudvärk tisdag för att lunchen blev så sen och min mage skrek efter mat! Men idag gick det bättre. 
Startade dagen med 60 minuters härlig promenad och fick se massa blommor som mamma skulle älska, så kort tog jag! Titta mamma så fint :) 




Brukar gå här varje dag och så en tur längs med vattnet, fint sätt att möta morgonen. Kyligt numera men fint :) 






Om ni visste så jag längtar hem nu, fick prata med mamma och pappa igår och oj det känns i hela kroppen, mysa i Varberg med er hade varit fint, fira midsommar och njuta av sköna långa sommarkvällar, min första sommar borta men det blir ju sommar varje år som tur är :) 

Ben jobbade sitt första nattskift med efter en vecka med jobb 06.00-18.00 så nu blev det omvänt, 18.00-06.00, han var så trött i morse stackarn, han jobbar verkligen så hårt. Utomhus med bara ett tak över huvudet med så borde vara kallt. 

Igår kväll gick jag på body combat på gymet, bara provat det 1 gång hemma innan på gymet. Det var riktigt kul! Försöker göra saker så jag slår ihjäl tid och inte behöver känna mig ensam, inte kul alls när Ben är iväg, ikväll ska jag till gymet sen ska jag se Australiens Masterchef som går varje kväll och sedan läsa min bok, blir en fin kväll :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0