Måndag igen

Så var det måndag, ny vecka, nya tag. 
Startade min morgon med powerwalk, samma härliga runda som alltid här omkring med backar som är riktigt branta och en sol som börjar värma, fint. Jobbet har gått bra idag, blev dock en sen lunch så vid 15.10 så fick min mage lite mat, äntligen. Var dock smart som åt ett ägg vid 11 annars skulle jag nog avlidit. 

Fick in ett gott rygg och tricepspass på gymet med efter jobbet och sen kom Mishka och vi gick på bodyattack ihop, sjukt jobbigt och svettigt, men riktigt kul, yeaaaay. 

Lagade kcklingsallad till lunch imorgon och har även fått i mig en äggröra med kyckling och avokado nu på kvällen, och så lite knäckebröd på det, mums mums :) 

Nu pratar jag med söta lilla Tove och sedan ska jag ringa Ben. 

Min goda standard superfrukost, mumsigt värre. 
Grekisk yoghurt, kanel, 1/2 banan, blåbär, solrosfrön, pumpakärnor, kokosflingor, mandlar, blåbär och gojibär, jag smäller av så gott det är, mums mums :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0