Midsummer afton del II

Ligger här i sängen och läser på min iPad, midsommar afton är förbi för i år och den blev sannerligen annorlunda, inget Varberg, smögen eller hemmafirande utan istället blev det powerwalk, jobb, taco sallad till lunch, jobb och så övertid 40 minuter, sjukt bra löprunda med personbästa i tid och sen en sju helsikes god middag, för lite äkta svensk känsla måste jag ha så kika in det här: 
Sillmiddag med dillsill, knäckebröd, potatis, gräslök och så smör och créme fraiche på det, mm mm mmmmm! Slickade tallriken efter kan jag erkänna, så himla gott det är med sill :) 
Fixade även efteråt till de som är i hemma i huset, vaniljglass och jordgubbar, det satt fint i kistan det vill jag lova, mums fillibabba :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0