Queen Elisabeths födelsedag


Sån god gröt åt jag idag till frukost. Efter en skön bodypump klass följt av body balance så satt det fint i magen. Med bananpengar, solrosfrön, äggvita och egengjord dadelkräm på toppen. Mumma för hungrig mage. Med en kaffe från min nyfunna lilla kaffeshop på väg hem från gymet satt det fint i magen. Mums. 

Eftersom vi är lediga idag så gav det mig utrymme för en produktiv dag, fick tvättat bilen, klippt Poli och Braden och bara gjort ingenting hemma. Njutit av att bara vara. 
Fick lagat en mycket god lunch med, bananpannkaka med yoghurt och hallon, mycket gott, mycket gott. 


Även över en timmas Skype med min fina syster och världens mest underbara småsöta tjejer gjorde hela min dag, fina, älskade familjen. 
Är det inte helt fantastiska? 






Älskade fina tjejerna 
 
Sitter just nu och kikar på Australian Masterchef, ska strax ringa Ben och sedan krypa till sängs och läsa min bok. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0