Shoppingkläder

Så är det kväll här igen och jag ska göra mig till och summera dagens händelser! Vaknade imorse efter en skön natts sömn, efter en kaffekopp så fick jag till en morgonpromenad. Var tvungen att ringa min fina lilla mamma då jag grät floder eftersomAnna skickade så fina kort på lilla familjen. Sötaste tjejer a i världen verkligen och känslig som jag är så började tårarna spruta! Tur att du finns mamma :) 
Kolla så fina de var igår!! 







Hela fina familjen, så tjusiga! Åååh vad jag saknar er! 

Efter en promenad så blev det hem och vända, bodypump stod på schemat och på vägen dit åkte jag givetvis på trottoarkanten, hallå fetaste punkteringen! Så drygt! Så jag fick snällt parkera på woolworths, gå lite längre till gymet och jag gick på Bodypumpinstruktören, problemet var ju kvar även efter passet så jag kunde ta tag i det då. Efter passet så träffade jag lyckligtvis Trent, killen jag haft som PT! Pratade lite och beklagade mig om min bil och givetvis så hjälpte han mig! Karma till 110% var det ja! 
Tackade honom till tusen och kunde köra hem med ett däck på, sån himla tur! 

Fixade mig hemma, gröt med ägg i magen och en kopp kaffe och sedan åkte jag och Jessica, till Chermside shoppingcenter och gick loss, med en kopp bryggkaffe från starbucks startade vi och idag var det första gången jag gick omkring i ett australiensiskt shoppingcenter, så galet stort och ååååh så mycket bra affärer och rea överallt, väldigt bra sådan med så från 10.45-16.45 shoppade vi i massa olika affärer, fick med mig byxor, skor, ring, 2 klänningar, linne, 2 byxdressar, strumpor, schampo, hårspray och färg till håret, shoppinghimlen, så mycket fint och till kalaspriser dessutom! 


Tog även en åååh så god lunch där inne, Sushitåg med himmelens alla olika sushi så man kan välja och vraka, mums för hungriga magar och trötta ben! 






Kom hem och fått skypa med Systra mi, tjejerna och Anders och samtidigt så har jag knäckebrödssmet som står och sväller i köket, numera utvakad på plåt och i ugnen. Ätit kvällsmat och nu chillar jag i soffan, kommer somna som en liten prinsessa senare tror jag efter vår dag idag, jobbigt att shoppa sådär men åååh så kul det har varit :) 
Mycket glad tjej från i morse, med numera mycket vita fina tänder, lite bra är det att jobba på en tandläkarklinik ;)  Idag är det en strålande fin vinterdag, 25 grader varmt, jag går i klänning och converse, solen skiner och allt är mycket bra, förstår ni att jag älskar det här landet? Det är åååh så bra även fast det känns långt hem ibland :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0