Söndagsmyyyys

Så har helgen rullat förbi, måndag morgon här, med gröt i magen och tjocka kläder för det är kallt nu, riktigt kallt, ska sova i strumpor inatt minsann. Blåste mycket igår och temperaturen har fallit i och med de kalla västanvindarna. 
Gårdagen var fin ändå, var ute på en lång promenad och gick till gymet på CX Worx och body balance. Var och handlade mat och satt på ett café nere på gatan och läste söndagstidningen och gick i solen. 

Gick bort till hamnen med och gick in i en butik jag hittat och du milde vilken liten fin butik, strosade lrunt där länge och hittade massa fina saker, burkar, ljusstakar, smycken och attiraljer, ska minsann bli ett besök dit igen med plånboken med för att köpa mig något fint eller något fint till mig och Ben. 














Har ni sett så mycket fint och i min stil? Skulle kunna flytta in i den butiken helt klart. Med en liten kaffeshop bredvid kan jag inte annat än älska den.

På eftermiddagen myste jag med med Miskahs söta lilla valp med, han var här i sängen med mig och kollade på serier, sötaste lilla vovven i världen, åååh. Jag vill ha en egen att gosa med varje dag, födelsedagspresent kanske? 





Hur söt? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0