Träning för själen

Har haft en fin dag med en åååh så fin kväll. 
Tjocktröja på imorse då det var dimmigt till tusen men efter morgonpromenad och frukost så blev det jobb till 5.45. 

Efter jobbet blev det en skön löprunda och sedan snacks på det, proteinbar, en passionsfrukt och så kokosnötsvatten som omladdning innan jag tog bilen till gymet för ett sent kvällspass med Body balaance, så himla fantastiskt härligt pass och jag njöt i varje liten rörelse, så vacker musik och otroligt fina och väl passande rörelser, så himla gott för kroppen och själen, träningsmagi till 110%. 

Fick sedan i mig en kopp te, 2 ägg med Kalles kaviar och så lite mandlar. Mums för en mage och en nu trött kropp. Ska hoppa i säng nu och sova så gott. 
Godnatt 

Ungefär sån känner jag mig efter kvällens bodybalancepass, åååh så fantastiskt :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0