Veckan och så...

Fredag idag och jag kan se tillbaka på veckan och det har varit en mycket fin vecka trots att jag varit ensam här i vårt lilla krypin. 
Många bra välgjorda träningspass, body balance, spinning, löpning och så ett benpass med Trent, Min PT på Go health Club. Fick träning med honom på köpet när jag jobbade gmet och det var bra, jobbigt och kul men nu är det över. 

Sitter med frukost, grönt te och en passionsfrukt och kikar på Nyhetsmorgon efter en morgonpromenad. Alltid lika härligt och längs med gatan här nere, med caféer och butiker doftar kaffe och färska blommor och jag får en härlig känsla där på morgonen. 

Idag på jobbet väntar en ytterligare en lång dag antagligen med 5 operationer och jag står på schemat för att jobba sent, hoppas hinna till bodybalancen 18.30, håll tummarna för mig. 

Ha en fin dag :) 
Bild från Indonesion, Komodo Island, på båtens tak :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0