Vilken härlig dag

Sitter med en mätt mage och njuter av en kopp Chai-Te efter ett bodypump pass och en kvällsmat bestående av 2 ägg och knäckisar med avokado påtoppen, perfekt krämig sådan, mums. Åt lite färska hallon som dessert och nu bara njuter jag av mitt te framför Masterchef. 

Gjorde slingor i håret efter gymet och det blev riktigt bra så nu är utväxten inte lika stor. Försöker få mer naturlig hårfärg så la bara cirka 10 folieslingor i överhåret, vill få ett långt, långt hår så ska spara ut och vara så snäll jag kan mot det. Svårt eftersom det är så mycket sol här, men är snäll mot det, fixar det nästan aldrig längre utan låter det bara vara! 


När jag kom hem idag så hade jag även en lapp från postkontoret, någon vänlig själ har skickat något som jag inte vet vad!? Hmm, vem kan det vara? Säg att det är A-Fil i paketet tack, eller mammas älgsteksmiddag! Min stora längtan just nu!! 

Skulle kunna tänka mig en sån här liren goding i födelsedagspresent! Så söt! 

Ska hoppa i säng snart och läsa, bland annat SOLO, Amelia och Veckorevyn som Charlotte hade fått skickat till sig! Så himla kul med svenska tidningar :) 
Puss på er!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0