Dykning är en del av mitt liv

Åååh vilka fantastiska dagar, först båtresan på 4 dagar som var helt fantastisk, sedan ytterligare 2 magiska dagar här i Flores med dykning, åååååh jag är helt betagen. De mest vackra dagar jag någonsin upplevt, så vacker omgivning, vackra dyk och en minst sagt ofantlig magi ute på havet. En fin bränna är på min kropp, brända kinder efter leendet som aldrig ville försvinna och en åååh så magisk dykupplevelse. Koraller, fiskar, sköldpaddor och åååh så magiskt blått vatten! Kan utan tveka säga att det har varit åååh så fint! 
Nästa mål ligger på att bli Dive Master och börja jobba med dykningen, åååh så jag längtar efter den utbildningen! 
Min så fina kille jag spenderar mina dagar med, fina, fina du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0