En resa jag inte kan beskriva med ord


Jag och Beth 

Jag kan inte beskriva det med ord 

Ben är trött 

Gruppfoto, vårt grymma team 

Ben är mitt uppe i fotograferandet 


Sånt fint litet hus 


Berg, alla dessa berg 

Så himla magnifikt


Jag och fina Jess 

Vi firar med ett glas champagne ikväll 

Vilken resa, vilka fantastiska berg vi sett, människor vi mött och vad vi upplevt, det har varit ett sånt fantastiskt äventyr, tufft men åååh så fantastiskt. Här står jag nu, så nöjd över hela grejen, ungefär 220 kilometer vandrade med ryggsäck på, kämpat, slitit och klättrar upp till 5555 meters över havet, stått på toppen av Kalapatar i -20 grader 06.29 på morgonen och sett soluppgången, sovit i minusgrader, tappat matlusten, gått ner i vikt, känt mig tröttare än någonsin förut men den här resan, åååh jag kan inte beskriva känslan, fy satan vad nöjd jag är över min insats i Nepal. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0