Lördagsmorgon


Min mumsiga fisklåda jag gjorde i torsdags med chilli, tomat, lök och aboriginröra, så god. 

Har de senaste dagarna jobbat, tränat och fixat det sista inför resan till Nepal på tisdag. Äter upp det sista i kylskåpet, fixar, tvättar och trixar. 
Gjorde den sista lååånga, tunga och jobbiga löprundan imorse  med alla backarna inför resan, 3 dagar till med tung träning, sedan ska jag vara på topp inför resan, kan knappt bärga mig. Givetvis fick jag ett skavsår igår från mina vandringskängor igår då jag använde nya strumpor, så jobbigt, hoppas det kommer läka tills på torsdag. 
Jobbar 9-17.00 idag, så fullbokad under mina sista dagar nu, så kul. 

Min mumsiga yoghurtfrukost med blåbär och nötter, drömgott! 

Ska laga panerad fisk ikväll, äta ost och skriva packlista, och kika till Yolandas hundar. Har hennes bil då jag vaktar hennes hundar till på måndag, myspys! Nu ska jag till jobbet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0