Sista 10,7 km av löpning

Imorse vaknade jag 04.58, klarvaken, vad gör man då, jo en sista lång löprunda får bli pricken över i:et för vår resa. Whooop whooop. Längesedan jag var i sån bra form, min kropp är stark och frisk och jag är så redo för Everest! 
Soluppgång 



En sista gång i mördarbackarna 


YEAAAY! Sprang förbi gymet också och vägde mig, ska bli intressant att se vad 3 veckor i Nepal gör med vikten. Har hört att det är tuffare för kroppen på höga höjder så ämnesomsättningen stiger. Har packat ner snacks och nötter och mitt mål är att dricka 5L vatten om dagen under vår bestigning upp till Base Camp. 

Hemma gjorde jag en omelett till Ben med resterna i kylskåpet, salami, chilli, sparris och fetaost. Med mangosmoothie till. Jag åt mumsig yoghurt med banan, blåbär och färsk mango, woohooo! Svenskt kaffe och vi är så redo, Nu är det dags! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0