Sista dagen i Himalayas

Under 3 dagar tog vi oss de cirka 70 kilometerna tillbaka till Lukla igen, mer nerför än uppför nu och en skön känsla att vara färdiga med äventyret, en grym känsla hela vägen att vi gjorde det! 

Nu ligger jag i sängen på hotellet, klockan är 06.25 och jag och Jess ska ihop med Bethany idag iväg på en shoppingrunda i Nepal. Först på manikyr/pedikyr sedan till ett shoppingcenter i Kathmandu! Grabbarna ska spela Cricket med lokalbefolkningen och ikväll har vi en hejdå middag med traditionell Nepalesisk dans, musik och mat. Sista natten med gänget helt enkelt. 

Jag ska strax iväg och köpa mig en kaffe men först lägger jag ut lite bilder på de sista dagarnas vandring "hemåt" 






Så fraktar de varor i bergen, helt galet tungt och så stora lass de bär! 

Sista chansen för oss att se Everest 


Sista byn innan Lukla där vi tog oss en välförtjänt drink för att fira



Vår grymma Trek-ledare Dan 



En till flygning med en galet kort startbana 

Minsta flygplanet 

Gårdagens middag 


Paul igår på middagen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0