Sista jobbtimmen innan semester

Står på jobbet nu och väntar på att min sista färg ska bli klar, sedan är det semester som väntar. Tror att det försöker förmedla något åt mig för när jag står här ensam i receptionen på jobbet så går en kille omkring och juldekorerar, hallå, snacka om lycka att se det!! 


Ska fundera ikväll på mumsiga saker mamma kan skicka i ett julpaket hit, tomteskum och vörtbrödmix är givet, pepparkakor vore med gott, helst degen och rödbetssallad, hahaha! 
Ska baka lussekatter när jag kommer tillbaka och försöka mig på pepparkakor. Ska nog lyckas med det där bra receptet vi har med de små, små pepparkakorna vi alltid gör! Mums! Ska se om jag kan baka det och få med över till Bens familj vid jul så de kan smaka när vi kommer vid jul, hade ju blossa glögg förra året jag bjöd på. I år har jag Ikea glögg, inte lika bra, men det får duga! 
Nu ska jag jobba vidare sista timman, sedan hem och packa iordning, woohooo! 
Det där ska ner i 2 väskor, nu gäller det, semesterläge om 59 minuter, YEAAAY! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0