Den där kanslan, den där saknaden

 
 
Det är något speciellt med mig och hösten har jag insett. Vi är liksom gjorda for varandra, hösten, den vackraste tiden på året om ni frågar mig och om ni visste vad jag saknar den. Ihop med Julen hade det kunnat vara höst och jul året om. En krispig kall dag, stickade tröjor, kängor, strumpbyxor och rosiga kinder. Röda löv och en kopp te. Jag kan knappt bärga mig till jag får en höst igen. En lång, vacker höst som så vackert går in i december och julen kommer. September till December, vilka fantastiska månader. Jag tror alla som känner mig väl vet kärleken jag har för den tiden, den åh så himla, himla vackra tiden. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0