Fisktaco, halvdag och GRIT

Ungefär så kan man beskriva min onsdag. Svettig löprunda i morse efter första natten här, jobb mellan 9.00-13.00 sedan storhandling för att fylla på skåp, hyllor, skafferiet och kylskåpet. Många dollar senare men med så många Goa, bra grejer. Köpte ny organisk kokosolja som jag stekte fisken i som Ben fångade i morse, mums till tusen verkligen. Blev goda surdegsmackor med avokado och fisk till lunch och nu på kvällen blev det fisktaco, med en tunn äggviteomelett istället för wrap då jag inte hade det hemma, så himla gott, mmm! 

Jag sitter just nu och läser mina favoritbloggar, dricker en färsk kokosnöt med sugrör och bara är efter en kväll med CX Worx, nytt sjukt jobbigt GRIT pass och sedan impulsade jag in på body balancen då Ben jobbar nätter nu och ändå inte är hemma. Så vila är jag värd nu efter en mycket härlig dag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0