Havsbris och salta vindar



Kalla mig för storfiskaren nr. 1! Haha! Första gången här jag drar upp en fisk och ser man på, jag drar givetvis upp en haj, haha. Som tur var bara en liten gummihaj som fick åla tillbaka i vattnet igen. 
Efter en dag på havet fick jag dock 5 parrotfiskar, några små fiskar som blev bete och en Trout, havets godaste fisk enligt Ben och god var den. Vi tillagade den och en parrotfisk innan vi åkte hem på stranden och mums den smakade gott. Frukost på vår lilla camping tripp blev bakpotatis som tillagades i glöden över natten med rökt fisk. Mm mm mmm! 
På kvällen satt vi under bar himmel och åt ostbricka, drack vin och så lagade vi marshmallows över vår brasa. Mysfaktor på hög nivå där! 

Fisken till vänster är Trout som vi åt, en liten sådan dock. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0