Helgens bestyr


Fredagsmys i soffan såg ut sådär, svenskt godis efter ett pass på gymet. Lite god mat med, min blomkålsgratäng och sedan rökt fisk som Ben gjorde i torsdags. Han köpte en rök så torsdagen spenderade han med att röka kyckling och fisk. Supergott! 

I lördags när jag kom hem efter 9 timmars jobb så hade mina fina blommor slagit ut som jag möttes av när jag kom hem. Ben hade köpt så fina blommor till mig i torsdags, fantastiskt fina och luktar gott gör dem nu också! 

Lördagskvällen efter jobbet så gick jag till gymet, handlade god mat som vi ska använda idag och imorgon då vi ska ut till en av öarna och campa, fiska, snorkla och grilla. 
Vid 20.00 kom Yolanda över och vi pratade till 23.00-tiden. Kommer så bra överens med henne, hon är så härlig! 

Mötte henne idag med efter jag varit på bodypump och vi gick till Soul Cafe och sågs för en kaffe. Tror hon verkligen kommer bli en sån fin vän till mig här i Karratha. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0