Ledig mitt i veckan

I tisdags kväll så mötte jag och Ben upp gänget från hans jobb på Blanche och hade en mycket trevlig kväll med Tapas, vin och goda drinkar. Startade kvällen med en Mango Crush och du milde så god den var. Gott vin och ett par av dem förgyllde kvällen ihop med ostron och lite tapas. Notan för kvällen vill vi ju dock glömma, skrattretande dyr kväll, dyraste i mitt liv tror jag och vi var hemma vid 23-tiden redan, Välkommen till Karratha och en nota på 2450:- kul hade vi ju iallafall!


Igår var jag ledig och Ben började inte jobba förrän 18.09 så vi spenderade dagen ihop. Sovmorgon, god frukost med juice och avokado toast och en shoppingtur inför Nepal. Besökte även doktorn för vaccin och medicin för vandring på höga höjder då trycket ändras och blodet förvandlas. Bra att ha det ordnat. 



På dagen lagade jag lammfärspaj och när Ben åkte till jobbet gick jag till gymet för bodypump och crosstrainern, fin kväll somavslutades med kaviar knäckis och en kopp te! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0