Man ska hålla på traditionerna


Fina presenter av min chef fick jag i måndags. Irma hade varit i Perth och svängt förbi Ikea! Jag är så jäkla tacksam att jag fick mig en flaska glögg, mums, den gör det möjligt att fira lucia för mig i år också. Förra året hade jag ju en Blossa glögg att dricka över jul  med Bens familj och i år har jag alltså denna, är man svensk så är man, lite svenska jultraditioner måste jag minsann hålla på  och bjuda på när jag firar australiensiska jular numera. Ho ho ho! Bens mamma gillade det dock inte så mycket, bara russinen så mer glögg till mig! 
Nu ska vi bara få mamma sända över lite skumtomtar, en alladin och vörtbrödmix så ska julen vara räddad för i år med :) 

Jag har en skön ledig söndag. Startade dagen med löpning sedan blev det Bodypump och body balance. Stor frukost efter och nu väntar jag på att få gå in och väcka Ben. Kvällen igår så skypade jag med Anders och Noomi i över 1,5 timma, så mysigt. Noomi är verkligen såå mysig nu, pratar massa över Skype, ska skypa dem ikväll igen och mamma och pappa och Samantha och Samuel hoppas jag :) 
"Jag pratar med Musse pappa!!" Haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0