Morgonhajk



Startar dagen med mina Kathmandu skor och tar  mig en hajk, bland palmerna. Haha! Lite fel miljö om man säger så men klippor och röd sand är mitt underlag. Skorna är grymt sköna men relativt tunga och ska klara -30 så hallå fotsvett?! Absolut torr skulle behövas eftersom mina enda?! svettkörtlar sitter på fötterna. 

Något annat fint jag har omkring mig på mina morgonrundor får mig att tänka på min åååh så fina lilla mamma: 



Fick pratat medmamma igår. Mycket har  hänt hemma med pappas operationer, lilla farmor ligger på lasarettet med brutet knä och axel  och morfar är skruttig. Så svårt att höra allt om dem och vara så långt ifrån dem, vill bara hem och krama om dem! Älskade fina lilla familjen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0