Rawfoodbollar

Variant 1 innehåller mandel, cashewnötter, banan, kakao, jordnötssmör, kokosolja, gojibär, torkade aprikoser och riven kokos.

Min första variant av rawfood bollar jag gjorde i söndags. Har dem förvarade i frysen och idag gjorde jag omgång 2, så himla goda och helt utan gluten, socker och mjölkprodukter. Fullt av antioxidanter, vitaminer, energirikt och främst av allt inga tillsatser eller konserveringsmedel eller producerat! Yeaay. Det gillar vi och blodsockerkurvan. Ska ta med dem och bjuda på jobbet igår, himla bra eftermiddagssnacks eftersom vi har öppen till 21.00 och det är jobb, jobb, jobb hela dagen som gäller! 
Så himla kul att göra, jag blir verkligen avkopplad när jag får fixa och trixa i köket, fantastiskt fint att dona med. Är ledig idag så morgonen spenderades med ett grymt bodypump pass, powerwalk och inpackningskur och klippning av håret på salongen. Ikväll ska vi laga grön thailändsk papayasallad, se på film och äta popcorn, mysnivå till 110% 

Min andra variant jag gjorde idag innehåller dadlar, mandel, cashewnötter, raw kakao, kakaojordnötssmör, hallon, banan, havregryn, kokos och gojibär! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0