Då är det måndag igen

På gatan där jag bor just nu, lite komiskt, haha! 

Måndag och det vankas jobb. Hade en fin dag igår med shopping till bilen, städning av den inuti och utanpå så den är som ny och en solig eftermiddag. 

På kvällen kom Bens morbror hem med nyfångad fisk som var så färsk, 3 timmar gammal bara, så jäkla god middag med en sallad till. 
Craig hade varit ute och gjort 3 dykningar och ett fridyk och hade med sig speargun så idag kommer mer fisk, han sköt en 17kg Cod och Trout med. Kom även igår hem med 2 smaskiga humrar, jag dör så himla gott. Han älskar att fiska och fiskar i mängder men äter inte fisk själv så han ger alltid bort all sin fisk men nu kommer vi få den, vi kommer få så mycket fisk att vi kan leva på bara fisk, mamma, kom hit bums säger jag!!  


Sitter nu med yoghurt och en knäckemacka med en ny kombination av Kalles Kaviar; Banan och ost, jo jag tackar ja, det var riktigt gott! Haha! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0