En dag på havet










Sån fin dag jag haft idag, sjukt varmt, 38 grader i skuggan och fortfarande 33 grader 17.30 när jag pratade med mamma. Nu ligger jag i sängen med AC på och en fläkt, puuuh! 

Spenderade som sagt dagen på havet med Craig. Dykning, snorklade och fiskade och körde omkring med båten till öar och hade en skön men varm dag i solen, hej pepparkaka! 

Var hemma vid 14.00 och spenderade 3 timmar med Ben, vi köpte flygbiljetterna till Nepal och kollade på försäkringar. Fixade lite mat och så gav jag honom massage i håret, haha. Skämmer bort honom lite, han jobbar ju så hårt, nätter och fullt ös med 12,5 timmars skift, han behöver bli lite bortskämd. Min fina kille! Som jag tycker om honom! 

När han åkte till jobbet snörade jag på mig skorna och tog mig en 75 minuters promenad och pratade med Anna och mamma i solnedgången, så vackert





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0