Fredagsmys

Fredag för hela slanten idag. Fin dag på jobbet med beröm X2 från min chef Irma som verkligen gav mig så mycket cred för hur fina jobb jag utför på salongen. Färgade henne idag med och haft mycket nöjda och trevliga kunder hela dagen. 

Löpning i morse på 8,5 km med 2 vändor i 2 olika mördarbackar, sol på det och jag svettades till tusen och kände verkligen av benen sedan onsdagens GRIT. 
Mördarbacke nr. 1


Mördarbacke nr 2 

Skulle dragit till gymet i eftermiddag igen men jag längtade bara hem för att njuta på altanen av ett glas vitt Pinot Grigio och njuta av fredagsmyskänsla. 50 minuters löpning i morse fick täcka ihop med 60 utfall och 60 knäböj, drar en gymvända imorgon bitti istället, känns fint att starta lördagen så.  


Lagade grymt god fisk ikväll till migmddaf med grekisk sallad och tzatziki, mm mm mmmm säger jag, högsta betyg av Ben och smaklökarna jublade! Nu blir det sängen och läsning en stund. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0