Svettigt men mättande

Sitter i skuggan nu efter en löprunda på morgonkvisten med min lilla vattenflaska. 
Söt va?! 
Perfekt att springa med på morgonen då det är svettigt till tusen! Snittar 8km på mina morgonrundor förutom fredagar då det blir långlöpning på 11-12 med monsterbacken. Enda chansen att springar ju på morgonen och jag gillar det, får se hur länge det funkar, får kanske ta mig upp ännu tidigare snart. 

Ben är snart hemma efter att ha jobbat sin sista natt och är nu ledig i en vecka, så himla kul! Jag har gjort 5 veckor nu på Head of Times och allt flyter verkligen på så bra. Älskar livet här. På fredag skriver vi kontrakt för lägenheten och på lördag åker vi till nationalparken Karijini, YEAAAY! Annas favorit i hela Australien när hon var här för 10 år sedan, det ska vara makalöst vackert. Camping, bergsklättring, sol och så god mat blir den kommande långhelgens aktivitet, jag längtar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0