Första lediga söndagen



Startade dagen med en sovmorgon till 09.00, långpromenad i solen och frukost vid 11, en mycket god sådan. 
Slappade lite hemma sedan tig jag mig till gymet, körde bodypump och extra ben, bra pass som avslutades med 2 minuter burpees och upphopp. 
Har efter det bara suttit i solen lite, fått i mig en smoothie till lunch/mellanmål och nu laddar jag för Taco ikväll. Läst tidningar idag och är nästan köar med Hypnotisören som jag började med på flyget hot till Australien, läst 470 sidor på 6 dagar, haha, jag kan inte sluta😝 

Har varit helt ensam idag ju utan jobb så jag längtar hem så jag vet inte vart jag ska ta vägen, sån hemlängtan och ett gnag inom mig som liksom inte vill försvinna. Aja, det blir nog bättre imorgon när jag får jobba lite. 

Ska skypa med mamma och pappa senare, det hjälper nog lite och igår var det fullt ös på Skype med hela lilla familjen Persson. 








Hästen Anders 

Haha, de är så roliga. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0