Hur man än gör så har man rumpan bak?!

Ja alltid är det något, när man tror att man äntligen fått reda på saker, har planer och en tro på framtiden ställs allt på sniskan igen. Fick iallafall skingrat lite tankar med Ben som tror så positivt på allt och alltid är så härlig. Allt löser sig sa han som sket i vasken typ, Hakuna Matata eller vad man nu vill kalla det. Imorgon ska jag lösa lite saker och söka nytt jobb. Hej och hå! 

Blev 40 minuters Bodyattack ikväll följt av ett skönt pass body balance, skingrat tankar och fått en ro i kroppen efter många, många dagar med tårar, tankar och oro över framtiden. 
Nu kan vi bara gå åt ett håll hoppas jag. Ätit lite plock till kvällsmat, avokado, macka, kalkon, salami, vindruvor, små tomater och några jordgubbar. Gott för en hungrig mage. 




Ska läsa lite och då förhoppningsvis läsa ut min nya bok, inte många sidor kvar, sedan imorgon är jag ledig. Skönt, Ben jobbar ju sin sista natt också så, hej och hå, en ledig dag ihop är inte fy skam. Nu ska jag äta en till rawfoodboll jag har i frysen och bara vara, typ läsa bloggar innan min bok. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0