Lillördag

Ledig dag mitt i veckan har inneburit långpromenad, bodypump, och sedan dusch och en härlig brunch med Ben på Soul Cafe. Fick en nypressad morot och apelsinjuice, kaffe, och sedan en rätt ned avokado, svamp, pocherat ägg, lax och gott surdegsbröd, jo jag tackar. 





Vi tog oss till stranden, läste där, badade, solade, jag slog i mitt ben och sedan åkte vi och handlade mat och annat. 




Har klippt Casey och vi har ätit soppa med bröd till middag klockan 16.00. Ben har även visat att han kan leta ordentligt i kylen genom att böja på benen?! Applåder till honom, haha, han brukar aldrig hitta något så jag retar honom!



Nu är jag sugen på mat igen så ska äta frusen yoghurt med banan, mango, mandlar och kolasås, bra kombination eller hur!? Mm mm mm. Ska kika sista avsnittet på solsidan sedan läsa min bok och sova, godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0