Lugna puckar

Lugna dagar på jobbet. Jobbade bara ett par timmar idag, ledig imorgon. Skönt med lite helg mitt i veckan. Ätit god sallad till lunch, solat mig lite, läst ut Hypnotisören och snart min engelska bok som jag aldrig riktigt kommit in i. Tur att den är slut snart. Hypnotisörens 570 sidor tig mig exakt en vecka att läsa ut och jag önskar att jag hade köpt de andra böckerna med honom på flygplatsen, nåväl, det finns ju alltid möjlighet igen. 

Har varit huslig idag och bakat kanelbullar till tjejerna på salongen, handlat mat och tränat imorse. 





Ska iväg på spinning snart och sedan se om Ben vill med på ett dopp i havet när han kommer hem. 
Ska laga kalkonsoppa ikväll och köpt gott surdegsbröd till det. Ska föreslå en bra film och mys eftersom vi är lediga båda två imorgon, Yeaay! 

Gårdagens fisk och sallad till middag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0