Morgonstunden

Lång löpning imorse medans solen gick upp, skingra tankar och låta pulsen stiga, så såg min lördagsmorgon ut. Efter att ha somnat 21.00 och drömt att jag vann 100 miljoner dollar (Eeeeh, ja tack?!) var det ett fint sätt att starta dagen på. 

La mig i sängen lite till efter en dusch och pratade med Ben som kom hem från sitt nattskift och sedan blev det frukost med müsli, banan och fröknäckebröd. Riktigt gott. 

Gick även till Karrathas nyöppnade cafe nu på morgonen och köpte med mig en svart kaffe till jobbet, vet att jag har en ganska lugn morgon så en god kaffe är jag värd, billig var den med så kan bli ny kafferutin hos dem, Empire6714 heter dem. Bra meny för frukost/lunch med, måste provas. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0