Att vakna med ett leende



Liten men så fin blomma fick jag imorse tillsammans med en puss och godmorgon, kunde inte varit en finare start på dagen, Ben gjorde verkligen att min dag startade på bästa sätt. 

Lång promenad, bodypump och sedan blev det en liten stund med Ben innan jag skjutsade honom till flyget, han åker till Brisbane idag för att besöka tandläkaren imorgon och sedan imorgon kväll vidare till sina föräldrar och sin bror i Townsville över helgen. Han har inte träffat dem sedan jul förra året så det blir en härlig helg för dem. 

När jag lämnat av Ben fixade jag lite ärenden, stannade papper, blev medlem på biblioteket. Lunch intogs och sedan var jag på tabata och CX. 

Imorgon väntar min första dagen på nya jobbet, önska mig lycka till vänner, yeay. 
Nu väntar sängen och min bok. Godnatt :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0