Dagarna som varit

Så var det söndag, 4 dagar med arbete har gått och det har gått bättre och bättre, riktigt häröigt kändes det idag så det blir nog bra det här med, Petula min nya chef är superbra och jag tror verkligen att det kommer bli bra trots allt, jag kommer få mer timmar i veckan och jag hoppas att allt blir toppen, alltid svårt att börja på något nytt och speciellt efter att ha lämnat Irma och hennes mysiga salong, tror jag aldrig kommer jobba för någon bättre än henne, vi ska ses för en kaffe imorgon hon och jag. 

Vad har hänt mer då? Jag har sprungit, gymat, varit på bodypump, gått promenader och ätit knäckebröd med avokado, ost, skinka/kalkon och gurka, jag har levt på den kombinationen till kvällsmat i 2 veckor nu och mitt sista paket knäckebröd från Ikea är nästan slut, har 2 bitar kvar för imorgon kväll, haha. Sedan får jag baka eget fröknäckebröd eller köpa Ryvita som finns i butiker runt om i Australien. Imorgon är jag som sagt ledig, ska träna, laga något mumsigt till tjejerna och sedan bara vara, få tiden att gå, på tisdag kommer Ben tillbaka, han har haft det jättemysigt med sina föräldrar i Townsville men nu vill jag ha honom tillbaka, han jobbade ju natt i 1 vecka och åkte direkt så jag har sovit själv i snart 2 veckor, inte kul, nåväl, 2 nätter till sedan så. 

Nu ska jag läsa ut min bok och dricka mitt te, puss på er. 



God kväll säger jag :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0