Labour Day

Så var det en röd dag här idag då, Labour Day som innebär... Ingenting, haha! Men alla är lediga typ, utom Ben och det är en extra "söndag". Jag startade morgonen med att kötta järnet på spinning och bodypump. Ligger nu här hemma och är trött, mest i armarna, haha! 
Frukost är i magen och kaffe har jag fått i mig, HEJJA! Har ytterligare 2 lediga dagar innan jag börjar jobba, jag längtar helt sjukt, att vara hemma här är inget jag hurrar för, en dag eller två okej men såhär länge, ska bli skönt att komma igång med jobb igen, minsann :) 

Ska ta och fortsätta med mitt lilla projekt jag gör här hemma och sedan bara avnjuta att inte göra något tills Ben vaknar, då ska vi nog kika på en film och bara ta det piano. Ha det bra, Hej. 

Ja, den finaste ön i Indonesien, Komodo national park, jag hade gärna legat där igen... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0