Mamma, Min mamma



Igår var det minsann internationella kvinnodagen, dagen i sig har visst både fått ris och ros men för mig är dagen självklar, kvinnan är minsann bra, stark, vacker och klok och i mitt liv finns det minsann en kvinna som är lite bätrre än de andra nämligen min mamma, genom hela mitt liv har hon funnits där för mig, så varm, klok och vacker, aldrig ett ont ord, en höjd röst eller en dålig dag. 
Mycket svårt har du gått igenom men aldrig, aldrig har din kärlek till oss varit mindre, aldrig har du slutat ge oss all din kärlek.  
Min vackra underbara mamma, du är den jag ser upp till, vill ta efter och leva som, aldrig har jag mött någon som du, fina mamma, jag älskar dig mer än livet själv och just igår var den dagen då en kvinna som du ska hyllas <3 

Den vackraste personen i mitt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0