No matter how, we belong together

Vaknade av mig själv 06.07 efter en fantastisk sömn, bästa på jag vet inte hur länge, brukar vakna och behöva gå på toa för jag dricker så mycket vatten här men inte då, sov som en prinsessa hela natten, drööööm! 
Ben kom hem 3 minuter senare och tillsammans satt vi i soffan, drack en kopp kaffe, pratade och kollade på roliga videor och nyheterna. Fina Ben, vi har det verkligen så fint ihop, vi har alltid bara kul, aldrig några sura miner utan bara jämt lyfter vi varandra. Han är verkligen så fin mot mig, talar om för mig varje dag hur vacker jag, att jag är så fin, luktar gott, tackar för att jag är jag och lyfter mig till skyarna, fina, fina Ben, vad jag tycker om honom. 


Jag stack sedan ut på 9 kilometers löpning, tufft eftersom solen var uppe, det är 30 grader men inga tuffa backar så bara att kötta på. Sagt och gjort, har legat på golvet halvt död nu och svetten sprutade, vatten smakar såå gott efter en skön löprunda. 
Nu blir det en liten frukost, sedan ska jag på kimax, 1 mot 1 boxning. 2 dagar till med tuff träning, sedan börjar jag jobba och då blir det lugnare träning och vila. Men jag känner mig stark, verkligen i toppform just nu. Väldigt Bra-jag inlägg nu men jag är glad idag, positiv och tacksam, livet är extra bra ibland. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0