Nu är det dags att jobba



Så nu får jag tid till bloggen, full rulle här verkligen. Jag jobbar verkligen järnet nu, 3 jobb roterar min vecka kring och jag ger verkligen järnet de 4 månaderna jag har kvar i Australien nu. Kommer bli tufft, jag lär vara rejält trött men jag vet att det kommer löna sig när jag står med ett leende i augusti och flyger härifrån för att få komma hem, resa, äventyra och bara leva livet. 
Så jag har fått mer jobb, de dagar jag inte är på salongen så jobbar jag som barista på ett av caféerna i stan och så minst 3 kvällar i veckan fyller jag på varorna i en av matvaruhusen. Så det är ett jobb till ett annat men det ger förhoppningsvis en rejäl lön och jag kommer kunna njuta rejält av att vara ledig längre fram och ledig då kommer jag ju vara ett himla tag så, nu blir det en 17 veckors jobbmaraton, yeaaay! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0