Hej igen

Länge sedan nu men så blir det, inget kul händer direkt här borta mer ägare jag äter, sover, jobbar, äter igen och så springer jag typ 3 mil i veckan. Inte helt illa men ingen direkt superrolig vardag att berätta om. 

Det är mer normalt väder här nu, runt 28-30 grader varje dagarna, lite moln och då och då en regnskur. Grymt skönt om du frågar mig. 




Hemma då? 
Jag har blivit moster igen till världens finaste lilla Loui, så himla vacker och jag är stolt som en tupp, kan knappt bärga mig tills jag får komma hem och gosa tills jag smäller av, lite mer än 2 månader, sen så, YEAAAY :) 




Hur fin?


Nu är min lunchrast slut, min kyckling är uppäten och jag ska dricka en köpp kaffe, yeap, så kör jag! Ha det fint, hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0